El jove central a cost 0 que el Barça és a punt de tancar

Comparteix la notícia

El Barça ja prepara el proper mercat d’estiu

El jove central a cost 0 que el Barça és a punt de tancar

Joan Laporta - FOTO EUROPA PRESS

Comparteix la notícia

El Barça ja prepara el proper mercat d’estiu

El FC Barcelona ha recuperat la solidesa en defensa i és l’equip menys golejat de la Lliga. Marc André Ter Stegen només ha encaixat set gols en la competició domèstica i això demostra que l’alemany està a un gran nivell sota pals, però que els centrals i els laterals també fan molt bona feina a la segona línia. Amb la sortida de Gerard Piqué, Andreas Christensen i Ronald Araujo són una garantia, igual que Jules Koundé, que s’ha apropiat del lateral dret.

Tot i això, a la banqueta només hi queda Eric Garcia i Xavi Hernàndez vol més pólvora. És per això que el club treballa en incorporar un central, que juga actualment a l’Eintracht de Frankfurt i que acaba el seu contracte aquest 2023. Arribaria a cost zero. Estem parlant d’Evan N’Dicka, que té un valor de mercat de 32 milions d’euros, segons Transfermarkt.

El Barça vol pescar a la Bundesliga

El francès no té previst renovar i el Barça tindria el compromís verbal del defensa. Es repetiria la mateixa història que amb Christensen i amb Frank Kessié, que van arribar de franc procedents del Chelsea i del AC Milan, respectivament.

És el jugador perfecte ja que compleix totes les necessitats que vol l’entrenador del Barça. A més de ser jove i barat, és un central esquerrà i pot jugar tant de central com lateral i també se sent molt còmode en una defensa de tres, jugant a la banda esquerra.

Caldrà veure doncs que passa amb Eric Garcia, que juga a la posició de central i amb Sergi Roberto, que fa anys que s’ha reconvertit en lateral dret. El primer veurà reduïdes, encara més, les seves possibilitats de jugar a l’eix de la defensa i el segon, també, ja que amb una hipotètica absència de Koundé per lesió o sanció, desplaçaria Araujo al lateral dret per fer jugar N’dicka amb Christensen.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.