
Barça
Ilaix se’n penedeix d’haver abandonat el Barça
Igual que en totes les facetes de la vida, en el futbol s’han de prendre decisions importants. Quan un jugador canvia d’equip, de vegades encerta i de vegades s’equivoca. Ilaix Moriba s’ha equivocat. Va abandonar el FC Barcelona i va marxar rumb cap al RB Leipzig. Doncs ara resulta que no té el protagonisme que s’esperava i creu que s’havia d’haver quedat a Catalunya.
Només té 18 anys. Volia un contracte milionari i Joan Laporta no li va acceptar. Tot feia pensar que seria un jugador important pel Barça però encara no havia demostrat res. Tots els grans jugadors han començat per sota i han tingut paciència. Ell no la va tenir. Els jugadors de la plantilla van intentar convèncer-lo perquè es quedés a Can Barà però no ho va aconseguir. Va fer les maletes pensant que triomfaria lluny d’aquí.
A París, es va enfrontar a Leo Messi. L’equip francès es va imposar per tres gols a dos i això que els alemanys van començar guanyant. Amb el 2-1 al marcador aquest jugador va entrar i va sortir perdent el partit. Ara, per ara, Ilaix Moriba té les portes tancades del Camp Nou. Potser Josep Maria Bartomeu li donaria una segona oportunitat. No ho farà Laporta.
El jugador hauria explicat al seu amic Gerard Piqué que la decisió d’abandonar el club va ser equivocada. Ansu Fati, a diferència d’ell, està a punt de renovar amb el FC Barcelona i no ha tingut els fums que ha tingut Ilaix. Un no va tenir paciència i va decidir fer un pols a Laporta. L’altre, vol ser blaugrana.