
El Barça ja ha decidit què fer amb Franck Kessié la propera temporada FOTO - Europa Press
Franck Kessié ha generat molt debat aquestes darreres setmanes
Tenint en compte la complicada situació econòmica que viu el Barça (herència del bartorosellisme que ho va malbaratar tot i més) , aquesta serà la tercera temporada consecutiva que s’han de prioritzar els fitxatges a cost 0. Futbolistes de bon nivell que acaben contracte amb els seus equips i que no volen renovar amb l’objectiu d’un canvi d’aires. Alguns ho fan per aconseguir un millor contracte però no és el cas dels què volen venir al Barça.
Molts han renunciat a més salari per poder jugar aquí. Es tracta d’una aposta que no sempre surt bé però que en la majoria de casos val la pena intentar-ho. La temporada passada van venir Memphis Depay, el Kun Agüero i Eric Garcia mentre que aquest passat estiu ho van fer Franck Kessié i Andreas Christensen , sense comptar Héctor Bellerín a qui l’Arsenal va donar la carta de llibertat.
Amb Andreas Christensen l’aposta ha estat perfecte. Amb Jules Koundé jugant al lateral, ha estat capaç de formar una parella de centrals temible amb un imperial Ronald Araujo. La contractació del danès va ser un encert i sens dubte (si ell vol) es quedarà molts anys al Camp Nou. L’aposta no va sortir tan bé amb l’ivorià Franck Kessié, que no va renovar amb l’AC Milan per poder jugar al Futbol Club Barcelona.
El seu primer tram de temporada ha estat força fluix i els seus registres golejadors disten molt dels que tenia amb l’equip italià. Té arribada però no ha acabat de concretar. Només dos gols en partit oficial, cap d’ells en Lliga. Tot i així s’ha vist en una millora de Kessié en els darrers partits que es podria anar confirmant i més si tenim en compte que a les properes jornades disposarà de més minuts per diverses lesions i sancions al mig del camp. El Barça ha canviat d’opinió i no el posarà a la venda. Franck Kessié es quedarà.