
Sergio Reguilón
El Barça vol fer-se amb el jugador del Tottenham
El FC Barcelona continua treballant de valent per construir una plantilla capaç de guanyar-ho tot i tornar a engrescar el Camp Nou. El club ja ha aconseguit l’arribada de Frank Kessié, Andreas Christensen, Raphinha, Robert Lewandowski i Jules Koundé. Tot i això, Xavi Hernàndez creu que encara no és suficient i ha apostat per un dels millors jugadors del Tottenham Hotspurs, Sergio Reguilón.
El fet que el Barça s’hagi avançat al Chelsea en les negociacions pel jugador francès del Sevilla FC han perjudicat les relacions entre ambdós clubs per incorporar César Azpilicueta i Marcos Alonso, de manera que el club busca alternatives de manera urgent. Segons ha informat Gerard Romero, el Barça treballa en un intercanvi amb Memphis Depay com a protagonista.
El neerlandès s’ha negat, de moment, a marxar traspassat aquest estiu. Al·lega que va arribar de franc, amb la carta de llibertat i que no vol sortir a qualsevol preu. Vol anar-se’n gratis o anar-se’n a un gran d’Europa. Ara haurà de valorar si el Tottenham és un “gran” i està disposat a jugar a la Lliga anglesa. L’escollit seria Reguilón, que juga com a lateral esquerre i seria el substitut de Jordi Alba.
El Barça considera que els valors d’ambdós jugadors són similars i proposa un intercanvi pur sense diners. Ara només falta l’acord de les quatre parts perquè l’operació sigui una realitat. Amb 25 anys, el madrileny té un valor de mercat de 25 milions d’euros. En un primer moment s’ha parlat de ser el substitut de Jordi Alba, però no està gens clar, ja que el de l’Hospitalet ja no té el nivell que tenia anys enrere i és molt possible que tingui més minuts a la banqueta a partir d’ara.