![[FOTOS]: Les vacances d'aquest futur jugador del FC Barcelona amb la noia coneguda com "la Megan Fox italiana"](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2021/12/Joan-Laporta-1024x578.jpg)
Joan Laporta
El Barça podria fer-se amb el central alemany
El projecte esportiu de Xavi Hernàndez comença a agafar forma i això es nota. Molts jugadors de primer nivell estan disposats a deixar els seus equips actuals i a fitxar pel FC Barcelona. La situació econòmica del club no és per tirar coets, ja que encara està patint l’herència de l’anterior Junta Directiva, però aquests futbolistes són conscients que l’arribada del nou entrenador és sinònim d’èxits.
Amb el mercat de fitxatges d’hivern ja tancat, el Barça està pensant en reforçar la plantilla de cares a la temporada vinent. La davantera s’ha reforçat amb Ferran Torres, Adama Traoré i Aubameyang i també està prevista l’arribada d’un crack de primer nivell, que podria ser Erling Haaland. Tot i això, aquesta no serà l’única arribada ni la davantera és l’única línia que cal treballar. La defensa també té moltes mancances i el club ha pensat en Niklas Süle.
Actualment juga al Bayern de Munich i acaba contracte l’any 2022. Això vol dir que si el central alemany i el seu equip no arriben a un acord e renovació, el defensa podrà abandonar el club com a agent lliure i fitxar per l’equip que vulgui. En aquest sentit, el Barça és l’equip que està millor posicionat, fins i tot, per davant del Reial Madrid, que també està interessat en els seus serveis.
Florentino Pérez va ser qui es va avançar primer i qui abans hi va parlar. El fitxatge semblava tancat, però va aparèixer l’interès blaugrana i Süle s’ho va repensar. Els blancs ja van pescar a l’Allianz Arena David Alaba i ara voldrien un altre central amb la mateixa qualitat. Els catalans volen trobar un substitut de luxe per a Gerard Piqué, que està molt a prop de jubilar-se com a futbolista. Si no és a final d’aquesta temporada, serà al final de la temporada que ve.
2 pensaments en “Cop d’efecte del Barça per un jugador clau… i de franc”