
Barça femení
El Barça femení demostra compromís i marca el camí als homes
Les principals jugadores del Barça femení estan concentrades amb la Selecció Espanyola i preparades perquè arrenqui l’Eurocopa. Alexia Putellas, Aitana Bonmati, Mapi León i tantes altres vestiran la samarreta de La Roja i intentaran ampliar el seu currículum professional. Una actitud de compromís que també la tenen Jana Fernández, Bruna Vilamala i Cata Coll, que han assistit a la Ciutat Esportiva Joan Gamper per fer tasques de recuperació i estar disponibles al 100% la temporada que ve.
Cata Coll, que juga de portera, ha estat qui ha compartit una foto molt divertida a Instagram on apareix amb les seves companyes a la zona de recuperació. Dóna la casualitat que totes tres tenen la mateixa lesió, és a dir, una ruptura dels lligaments del genoll. Tot i això, tenen diferents terminis de recuperació, ja que van patir la lesió en diferents punts de la temporada.
La foto s’ha fet viral i ha tingut moltes reaccions. Els usuaris d’Instagram han omplert aquesta xarxa social de comentaris positius, d’afecte i de reconeixement: “Molt bé”, “gràcies per aquest compromís”, “bona feina”, “sou motl grans”, “grans jugadores i grans persones”, “endavant, l’any que ve el triplet”, “sou un exemple”. Aquest últim comentari es va repetir en diverses ocasions. Entre els culers, hi ha la sensació que el Barça hauria de prendre exemple de les seves companyes del Barça femení.
Abans de presentar-se a la ciutat esportiva de Las Rozas, a Madrid, Alexia Putellas, Aitana Bonmatí i altres grans jugadores del primer equip del Barça Femení, han gaudit d’unes excel·lents i merescudes vacances. La majoria d’elles han fet turisme mediterrani i les hem vist repartides per Menorca i Eivissa. De fet, Mapi Leon i Ingrid Engen hi han juntes i moltes fonts asseguren que entre elles hi ha quelcom més que una bonica amistat.
