
Manchester United femení
El Barça Femení fa oficial la seva primera incorporació
La Junta Directiva del FC Barcelona està treballant de valent per aconseguir els millors reforços per tots els equips de totes les seccions. El Barça Femení té grans jugadores com Aitana Bonmatí, Alexia Putellas, Mapi León, Ingrid Engen, Laia Codina, Irene Paredes… i moltes altres. I ara ha arribat l’Ona Batlle, que es va formar a la Masia i ja la coneixíem.
El Barça li ha donat la benvinguda. O millor dit la bentornada. Batlle estava jugant ara al Manchester United i arriba com a agent lliure. La catalana no ha renovat el seu contracte amb el club anglès i arriba de franc i signa fins la temporada 2026. Juga a la posició de lateral dret i avui ha passat per oficines del club on ha signat el seu nou contracte al costat de Joan Laporta i Xavier Puig, el directiu responsable del futbol femení.
Ona Batlle promet títols
“Sempre ha estat el meu somni estar en el primer equip del Barça. És cert que me’n vaig anar, però ho vaig fer amb la mentalitat de poder tornar. Tinc moltes ganes i il·lusió de compartir vestuari i experiències amb les jugadores que estaré. Per a mi el Barça sempre ha estat en el meu cor i no és fàcil dir-li que no. Des del primer moment l’he tingut al cap. Tinc molta més experiència de quan me’n vaig anar. He estat viatjant, fins i tot a Anglaterra, on he estat molt feliç però estic molt contenta de poder tornar i seguir aquí la meva carrera. Em deixaré la pell i gaudiré, que és el més important”, ha explicat després de convertir-se en jugadora blaugrana.
La seva arribada ha estat molt ben rebuda tant per les seves companyes d’equip, com per l’afició blaugrana. Consideren que és un gran actiu i que ajudarà a aconseguir el triplet. Des del lateral dret, és molt sòlida en defensa, però també té una gran velocitat i és molt determinant per la banda.