
Barça femení
El Barça Femení comença a planificar la pròxima temporada
El Barça femení s’ha convertit en un referent per tots els amants del futbol i l’esport. Les jugadores de Jonatan Giráldez no van aconseguir la Champions League, però van alçar la Lliga i la Copa de la Reina. A més, van fer ple de victòries a la Lliga i els només van perdre dos enfrontaments en tota la temporada i en totes les competicions (la tornada de les semifinals contra el Wolsburg i la final contra l’Olympique de Lió).
El compromís del FC Barcelona amb el futbol femení és la primera clau de l’èxit, però la segona i molt més important és l’esforç, l’energia i les capacitats de les seves futbolistes, que no s’han rendit en cap moment i tenen unes ganes immenses de menjar-se el món. Alexia Putellas, Aitana Bonmati, Sandra Paños, Mapi Leon i moltes altres són referents de nens i nenes, que veuen com el futbol femení pot estar a la mateixa alçada (si parlem de qualitat) que el masculí.
Amb la retirada de Melanie Serrano i la sortida de Leila Ouahabi al Manchester City, la banda esquerra quedava orfe i necessitava reforços. El FC Barcelona ha triat la jugadora de la Real Sociedad, Nuria Rábano, que ha signat fins l’any 2024. És una de les jugadores més importants de la Lliga en aquesta posició i segur que ho demostra també vestint la samarreta blaugrana.
El Barça femení no era l’únic pretendent. Atlético de Madrid, Real Madrid i Wolsburg també la van intentar convèncer, però no ho van aconseguir. Ella va triar Barcelona i Catalunya. “Hace muy poco que empecé en la élite y la verdad es que he dado un salto muy grande. Es un fichaje muy importante para mí personal y futbolísticamente, así que estoy encantada“, ha explicat després de signar el nou contracte.
2 pensaments en “Es confirma el primer fitxatge del Barça Femení per la temporada 2022-2023”