
Joan Laporta
El Barça aposta per l’empresa catalana
El Barça és més que un club i ho intenta demostrar constantment. Per primera vegada a la seva història, totes les seccions professionals han guanyat la Lliga: el futbol masculí, el futbol femení, el bàsquet, l’handbol, l’hoquei i el futbol sala. Una gesta que mai s’havia aconseguit i que demostra que tothom treballa en la mateixa direcció. A més, Alèxia Putellas ha guanyat la Pilota d’Or i les noies han aconseguit la Champions League.
A partir d’ara, el FC Barcelona col·laborarà amb l’empresa catalana Parlem i deixa Telefònica, que era l’encarregada d’explotar el canal Barça TV, que ha desaparegut. Gràcies a l’acord de finalització, l’empresa espanyola incrementarà les indemnitzacions als treballadors acomiadats.
Joan Laporta està ‘recatalanitzant’ el club
L’expresident Josep Maria Bartomeu va ser qui va decidir començar una relació empresarial amb Telefònica l’any 2015 i va cedir-los els drets audiovisuals, posant fi a la col·laboració amb Mediapro que havia existit fins aquell moment.
El Grup Parlem no para de créixer i aposta per l’esport català. És patrocinador del Girona FC, entre altres clubs. A més del sector de les comunicacions, aposta per l’energia renovable i l’electricitat verda gràcies a Parlem Energia, que comercialitza “llum 100% verda generada a Catalunya”. A més d’abaratir costos, el club ha volgut incorporar una empresa de casa i, sobretot, respectuosa amb el medi ambient.
La notícia ha estat molt ben rebuda a xarxes socials i els aficionats del FC Barcelona han celebrat que s’hagi trencat la relació amb Telefonica i hagi començat una nova col·laboració amb una de les empreses catalanes amb més projecció de futur: “ja era hora”, “molt bé”, “una gran notícia”, “el club ha d’estar al costat de les empreses de casa”, “no entenc perquè es feien tractes amb Telefónica”, s’ha pogut llegir.