[FOTOS]: Banderes neonazis i franquistes a la final de la Champions

Comparteix la notícia

Banderes neonazis a París

Banderes neonazis a la final de París

Banderes neonazis a la final de París

Comparteix la notícia

Banderes neonazis a París

El Real Madrid i el Liverpool van jugar la final de la Champions League a Paris, al Stade de France. Els blancs es van imposar per la mínima amb un gol de Vinicius Junior després de traçar un contraatac perfecte. Els anglesos van defensar molt bé i, a part d’aquesta jugada, els blancs van tenir poca incidència en atac. Tot i això, van alçar la Champions League i van portar la copa a Madrid.

A fora de l’estadi es van produir incidents. La premsa blanca insisteix en els aldarulls que van causar alguns aficionats del Liverpool, que haurien entrat al camp sense entrada i també s’haurien enfrontat a la policia. Ho fan perquè volen evitar que es parli de quelcom més greu: de la presència de banderes neonazis i franquistes portades per aficionats del Real Madrid.

S’han fet fotos amb la Torre Eiffel de fons. Unes fotos lamentables que no només es van fer pels carrers de la capital francesa, sinó que també es vam fer dins del camp. Això vol dir que els aficionats van poder entrar aquests símbols i el personal de seguretat del camp no ho va impedir. La imatge va poder ser captada per la realització, en un moment en què el joc estava aturat.

Les imatges demostren el perfil de bona part de l’afició del Real Madrid, especialment, els ultres membres del grup Ultra Sur. No és la primera vegada que es veu una bandera similar, ni serà l’última. En més d’una ocasió, s’han pogut veure al Santiago Bernabeu i també al Wanda Metropolitano o, abans, al Vicente Calderón. Són aficionats amb pocs valors democràtics i que no se n’amaguen. I el pitjor de tot és que la policia no va fer res per evitar-ho.

https://twitter.com/GxlDeCunha_/status/1530850076716933122?s=20&t=ryWg2ZeX3WLI-sfIAXwDGA
[FOTOS]: Banderes neonazis i franquistes a la final de la Champions - Banderes neonazis a Paris

1 pensa en “[FOTOS]: Banderes neonazis i franquistes a la final de la Champions

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.