
Tragèdia mortal en un atropellament al barri de Gràcia
Nou atropellament a Barcelona
Una dona de 33 anys ha mort després de ser atropellada per un motorista aquest dijous al vespre al barri de Gràcia de Barcelona i ingressar greument ferida a l’hospital. Segons informen fonts de l’Ajuntament, l’accident es va produir cap a les 20 h a l’avinguda de la Riera de Cassoles, a la cantonada amb el carrer de Bretón de los Herreros.
La dona va ser traslladada a l’hospital, on ha mort hores després. La Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana està investigant les causes del sinistre. És la novena víctima mortal per accident de trànsit als carrers de la ciutat aquest any.
Fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar dotacions de la UIPA de la Guàrdia Urbana i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
En un comunicat, el consistori lamenta la mort d’aquesta dona, trasllada el condol a la família i amics i referma el compromís per continuar treballant per reduir les víctimes d’accidents de trànsit a la ciutat.