Tragèdia mortal per un atropellament a Gavà

Comparteix la notícia

Un vianant mor atropellat per un turisme a la C-32 a Gavà

Tragèdia mortal en un accident a la ronda de Dalt

Ambulància

Comparteix la notícia

Un vianant mor atropellat per un turisme a la C-32 a Gavà

Un vianant ha mort atropellat per un turisme aquesta nit passada a la C-32 a Gavà (Baix Llobregat), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).

L’avís del sinistre es va rebre a les 23.27 hores d’ahir divendres al quilòmetre 50 de la C-32, en sentit Barcelona. Arran de la incidència, es van activar cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra i tres unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquesta víctima, ja són 103 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya. Pel que fa a l’afectació viària, a la C-32 a Gavà es van tallar dos carrils en direcció a la capital catalana.

La circulació es va normalitzar en el tram de l’accident cap a les 02.15 hores de la matinada.

1 pensa en “Tragèdia mortal per un atropellament a Gavà

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.