L’intercanvi que proposa l’Atlético de Madrid

Comparteix la notícia

L’Atlético de Madrid es vol estalviar el preu de Griezmann

Atlético de Madrid

Atlético de Madrid

Comparteix la notícia

L’Atlético de Madrid es vol estalviar el preu de Griezmann

El FC Barcelona i l’Atlético de Madrid podrien arribar a un acord satisfactori per ambdues parts. En el món del futbol hi ha traspassos de jugadors contínuament d’un equip a l’altre i es mouen grans quantitats de diners. Tot i això, en moltes ocasions, els equips pacten intercanviar jugadors amb valors similars i estalviar-se, així, una despesa important. L’equip matalasser vol estalviar-se els diners de l’opció de compra d’Antoine Griezmann i està buscant la manera de fer-ho.

La idea és compensar aquesta quantitat amb un jugador que tingui un valor similar. D’aquesta manera, el Barça no reclamaria aquests diners a l’Atlético i rebria, de ‘franc’, el nou jugador. La temporada passada el FC Barcelona estava interessat en Saúl Ñíguez, però aquest va decidir provar sort al Chelsea. El Barça també es va fixar en Yannick Ferreira Carrasco, però Diego Simeone no el va deixar marxar.

El jugador escollit seria Joao Félix. El portuguès agrada molt a la Junta Directiva i també a Xavi Hernàndez, que sempre ha de donar el seu vistiplau a totes les incorporacions. Aquesta és la seva tercera temporada al Wanda Metropolitano i no està rendint al nivell que els aficionats esperaven d’ell quan se’l va fitxar del Benfica a canvi de 126 milions d’euros. Ell estaria encantat de vestir la samarreta blaugrana. Una operació on tothom hi surt guanyant: clubs implicats i futbolista.

L’entrenador terrassenc considera que és un jugador jove i que encara té molt marge per millorar. A més, un canvi d’aires pot ser positiu i pot ser clau per recuperar el jugador que es veia a Lisboa. Segons el portal Transfermarkt, que valora els jugadors en el moment actual, el futbolista té un valor de 60 milions d’euros. El francès val 50 milions segons la mateixa font.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.