Brutal atac de Rússia a Kíiv aprofitant la visita del secretari general de l’ONU

Comparteix la notícia

L’alcalde de Kíiv acusa Rússia de llançar dos míssils al centre de la ciutat, durant la visita de Guterres

L'amenaça de Rússia a Europa amb el petroli

Vladímir Putin

Comparteix la notícia

L’alcalde de Kíiv acusa Rússia de llançar dos míssils al centre de la ciutat, durant la visita de Guterres

L’alcalde de Kíiv, Vitali Klitschko, ha acusat Rússia de llançar dos míssils al centre de la ciutat, després que s’hi hagin escoltat dues grans explosions i s’hi hagin aixecat denses columnes de fum, segons ha explicat ell mateix al seu compte oficial de Telegram.

El succés ha tingut lloc durant la visita a la capital ucraïnesa del secretari general de l’ONU, António Guterres, al president del país, Volodímir Zelenski.

Klitschko ha explicat que les autoritats de la ciutat estan recollit detalls sobre possibles víctimes.

2 pensaments en “Brutal atac de Rússia a Kíiv aprofitant la visita del secretari general de l’ONU

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.