Assassinat a trets un noi de 15 anys a Sant Hipòlit de Voltregà: L’autor escapa

Comparteix la notícia

Assassinat a trets un noi de 15 anys a Sant Hipòlit de Voltregà

Assassinat a trets un noi de 15 anys a Sant Hipòlit de Voltregà: L'autor escapa

Assassinat a trets un noi de 15 anys a Sant Hipòlit de Voltregà: L'autor escapa

Comparteix la notícia

Assassinat a trets un noi de 15 anys a Sant Hipòlit de Voltregà

Un noi de 15 anys ha estat assassinat aquesta matinada a Sant Hipòlit de Voltregà, segons ha avançat la periodista Anna Punsí i han confirmat fonts dels Mossos a l’ACN. Els Mossos d’Esquadra busquen el presumpte autor del crim, que ha fugit pels bosc. La víctima ha estat localitzada ferit de mort enmig d’un carrer del municipi. Segons les primeres informacions, el tiroteig ha estat durant una baralla.

Els Mossos han activat el GEI, l’helicòpter i els drons per detenir l’autor dels fets, de qui no han trascendit més dades. Segons informen els Mossos en un comunicat, han rebut l’avís cap a les cinc de la matinada alertant que hi havia una persona ferida al carrer.

Fins al lloc, s’hi han traslladat patrulles policials i els serveis sanitaris, que han localitzat el jove malferit. No han pogut fer res per salvar-li la vida i ha acabat morint.

La Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la regió policial Central ha obert una investigació per la mort violenta del menor.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.