L’Arsenal trenca les negociacions per Aubameyang i només queda aquesta opció

Comparteix la notícia

L’Arsenal no vol deixar sortir Aubameyang

Pierre Emerick Aubameyang canvia de look

Pierre Emerick Aubameyang canvia de look

Comparteix la notícia

L’Arsenal no vol deixar sortir Aubameyang

Fa uns dies informàvem que Aubameyang era el davanter perfecta per completar la plantilla del FC Barcelona. Amb les dificultats per incorporar Álvaro Morata, el jugador de l’Arsenal era la millor opció. Per talent, per edat, per preu i per posició. Tot i això, la situació ha canviat i el gabonès no sortirà de Londres. El club li ha tancat les portes i no marxarà ni cedit ni en forma de traspàs.

El motiu del trencament de les negociacions s’explicaria pel sou del jugador. Els anglesos volen que el FC Barcelona s’encarregui íntegrament de la fitxa, uns vuit milions fins a final de temporada. Una quantitat que el Barça no pot assumir. Tot i això, el jugador ja havia arribat a Barcelona, de manera que les parts hauran d’arribar a un acord o el jugador tornarà a Anglaterra sense passar la revisió mèdica. No es descarta que el davanter acabi acceptant cobrar menys.

Així, amb la caiguda d’Aubameyang i la impossibilitat d’incorporar el jugador de l’Atlético de Madrid cedit a la Juventus, només queda una opció. El Barça premerà l’accelerador per incorporar un lateral esquerre, que és l’altra posició que cal reforçar, a banda de la davantera. Amb Alex Telles (Manchester United) descartat, el preferit és Nicolás Tagliafico (Ajax) però els holandesos volen diners i tampoc arribarà aquest hivern al Camp Nou. L’objectiu és trobar un reforç per substituir o ajudar Jordi Alba, que no té el nivell tàctic ni físic per ser titular a tots els partits.

Una altra opció a la davantera passaria perquè les relacions amb el PSG arribessin a bon port i Ousmane Dembélé s’avingués a ser moneda de canvi de Mauro Icardi, que va ser un dels jugadors que el club francès va oferir a canvi de l’arribada de l’extrem francès. En un primer moment, també s’havia fet l’oferiment de Juan Bernat, un nom que també aniria bé per ajudar al lateral de l’Hospitalet de Llobregat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.