Els dos motius que compliquen l’arribada d’Azpilicueta al Barça

Comparteix la notícia

Azpilicueta pot jugar a diverses posicions i el Barça el necessita sí o sí

El moviment de l'Atlético de Madrid que pot allunyar Azpilicueta del Barça

Azpilicueta

Comparteix la notícia

Azpilicueta pot jugar a diverses posicions i el Barça el necessita sí o sí

El Barça té un greu problema de cara la temporada que ve. Si no es classifica per la Champions League, molts jugadors no voldran venir. Davant la falta de diners, el Barça només pot vendre projecte esportiu i necessita millorar molt perquè per jugadors que ara mateix són a equips de primer nivell vulguin venir a Barcelona. L’actitud dels jugadors (semblava l’època Koeman) contra el Bayern de Munic no ajuda a que es vegi la llum al final del túnel. A l’estiu hi ha d’haver una autèntica revolució però no serà fàcil si els culers no són capaços de quedar entre els quatre primers.

Un dels jugadors que el Barça vol fitxar és César Azpilicueta. El defensa navarrès juga actualment al Chelsea i acaba contracte el proper mes de juny. En aquest sentit, l’equip que el fitxi podrà fer-ho a cost 0. Una ganga de mercat ja que amb 32 anys es troba en el millor moment de la seva carrera i pot jugar a diverses posicions. “Azpi”, com així se’l coneix popularment, és lateral dret però també pot fer de central dret i, fins i tot, de lateral esquerre. Aquesta versatilitat pot anar molt bé a un Barça amb greus mancances a totes les posicions de la línia defensiva.

Però el què fa uns dies semblava un fitxatge fet ara s’ha complicat per dos motius. El primer és que l’Atlético de Madrid també el vol. I el seu projecte esportiu, lamentablement, és millor que el del Barça. A més els matalassers tenen una millor situació econòmica que els permetria pagar-li un millor sou.

L’altre motiu és que el Chelsea també s’està movent per renovar-lo . Els clubs anglesos tenen una molt bona situació econòmica i els diners no haurien de ser problema per acabar trobant un acord. Amb aquest panorama ja cal que el F.C.Barcelona es mogui amb intel·ligència o vagi buscant altres opcions.

3 pensaments en “Els dos motius que compliquen l’arribada d’Azpilicueta al Barça

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.