Antoni Castellà deixa clar què NO ha de fer l’independentisme a les eleccions del 23-J

Comparteix la notícia

Antoni Castellà parla clar

Antoni Castellà deixa clar què NO ha de fer l'independentisme a les eleccions del 23-J

Antoni Castellà deixa clar què NO ha de fer l'independentisme a les eleccions del 23-J

Comparteix la notícia

Antoni Castellà parla clar

El secretari general de Demòcrates, Antoni Castellà, s’ha mostrat partidari que els partits independentistes portin un “punt programàtic comú” a les eleccions del 23-J que condicioni un hipotètic suport a la investidura a un compromís amb el dret a l’autodeterminació.

“L’independentisme no ha d’investir cap president espanyol si no hi ha un compromís concret del reconeixement del dret a l’autodeterminació. I, sinó, que tornin a votar”, ha assenyalat Castellà en una entrevista a ‘L’hemicicle’ de Catalunya Informació.

El també portaveu del Consell de la República relleva Laura Borràs com a diputat de Junts al Parlament i ha assegurat que seguirà “la mateixa estratègia” que l’expresidenta del Parlament: “El relleu no és normal. Ho lamento”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.