
Ansu Fati
Ansu Fati decideix fer un tractament conservador
Si no fos per les lesions, Ansu Fati seria un dels jugadors més importants del FC Barcelona. De moment, la sort no l’acompanya i s’ha tornat a lesionar greument. El futbolista d’origen guineà va estar de baixa tota la temporada passada i poc després de reaparèixer es va lesionar davant del Celta de Vigo, a Balaídos. Ara, quan portava poques setmanes tocant pilota, va tornar a recaure a San Mamés davant de l’Athletic Club.
Els pronòstics eren preocupants d’inici, amb previsions de quatre a sis setmanes de baixa. Tot i això, aquesta informació va canviar i la notícia va ser terrible. La lesió del jugador era molt més greu i el termini creixia fins als quatre mesos. Així que és probable que el jove jugador de 19 anys es perdi la resta de la temporada. Els metges han valorat la gravetat de la lesió i han valorat dues possibilitats: passar per quiròfan o fer un tractament més conservador.
El futbolista prefereix no ser intervingut i sotmetre’s a un tractament més conservador. Tot i que aquesta opció requereix menys temps de curació, els metges del club aposten per una operació per tal de solucionar el problema de manera més eficaç. Consideren que és una opció més viable i més segura.
Ansu Fati ha fet molt bon paper en tots els partits que ha disputat abans de la lesió. Contra el Reial Madrid a la Supercopa d’Espanya que es va celebrar a l’Aràbia Saudita, va marcar un dels gols que va pujar al marcador. Tot i la derrota blaugrana i la victòria blanca, el futbolista del Barça va brillar i va demostrar un lleuger canvi de l’equip. Juntament amb la irrupció de grans jugadors com Gavi, Pedri i Nico, Ansu serà un dels futbolistes claus en el Barça del futur.
1 pensa en “Ansu Fati ja ha pres una decisió”