[VÍDEO]: Pollo d’Anna Grau contra Vicent Sanchis

Comparteix la notícia

Anna Grau munta un espectacle contra Vicent Sanchis

Ciutadans contra Laura Borràs per la polèmica de la vestimenta d'Anna Grau al Parlament

Anna Grau al Parlament de Catalunya

Comparteix la notícia

Anna Grau munta un espectacle contra Vicent Sanchis

La diputada de Ciudadanos al Parlament, Anna Grau, va participar a la Comissió de Control a TV3, que es va celebrar a la Cambra Catalana i en què, els diferents partits fan preguntes al director de la Televisió de Catalunya, Vicent Sanchis. Tothom recorda les escenes protagonitzades per Sonia Sierra i per Nacho Martín Blanco. Ara és Anna Grau qui ha après aquest paper.

Com sempre, ha tornat a criticar les aparicions de personatges com Jair Domínguez o Pilar Rahola. Critica que una persona digui “Puta España” a TV3 però ella i els seus amics pronuncia més aquesta expressió que no pas el propi autor de la frase. Com és lògic, també ha criticat les aparicions de l’escriptora, ja que parla de manera clara i valenta.

Grau ha advertit als dirigents de la CCMA que “els recordo que ja no tenen majoria al CAC i els recomano que es vagin preparant per una auditoria. Senyor Sanchis, al ritme que va la renovació de la Corpo em sembla que encara serem a temps de fer-la amb vostè”.

Les seves intervencions s’han fet virals i han rebut molts missatges a xarxes socials. Grau ha estat criticada per aquest espectacle i li han recordat que TV3 és un espai plural on hi cap tothom. Pilar Rahola, Jair Domínguez, Ricard Ustrell, Víctor Amela i tothom que hi vulgui participar.

4 pensaments en “[VÍDEO]: Pollo d’Anna Grau contra Vicent Sanchis

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.