Angela Dobrowolski suma nous delictes i la Fiscalia demana això

Comparteix la notícia

Una Angela Dobrowolski totalment fora de control la torna a fer grossa

Angela Dobrowolski suma nous delictes i la Fiscalia demana això

Angela Dobrowolski suma nous delictes i la Fiscalia demana això

Comparteix la notícia

Una Angela Dobrowolski totalment fora de control la torna a fer grossa

La fiscalia ha demanat presó provisional per a Angela Dobrowolski, exparella del productor televisiu Josep Maria Mainat, per diversos delictes de robatori amb força en casa habitada.

A més, ha demanat que aquests procediments s’acumulin al jutjat d’instrucció número 7 de Barcelona.

La dona té diversos procediments oberts per altres delictes com violació de domicili, fer esclatar un explosiu en un bloc de pisos o comunicar-se amb Mainat quan ho tenia prohibit.

A més, Dobrowolski serà jutjada per intentar matar Mainat provocant-li un coma diabètic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.