Ana Rosa Quintana la fa grossa amb el volcà de La Palma

Comparteix la notícia

Ana Rosa va d’entesa amb el volcà de La Palma

Ana Rosa Quintana

Ana Rosa Quintana

Comparteix la notícia

Ana Rosa va d’entesa amb el volcà de La Palma

Diumenge passat a la tarda coneixíem una trista notícia. El volcà Cumbre Vieja, situat a La Palma, entrava en erupció i deixava imatges molt preocupants. Molts veïns veien com les seves cases i les seves plantacions de plàtans quedaven sota la lava i ho perdien tot en qüestió d’unes hores. De fet, el volcà encara continua actiu i avança poc a poc, destruint tot el que troba al seu pas.

Atesa la orografia del terreny i per culpa del fet que el volcà hagi canviat de fase, essent aquesta més explosiva, milers de persones han estat desallotjades i només han pogut tornar a casa seva per recollir les seves pertinences en un espai de temps molt petit.

A dia d’avui, la lava no ha arribat al mar i els experts no es posen d’acord en quan ho farà. La velocitat del volcà és molt lenta (uns 15 metres per hora) i ara no es descarta que no acabi arribant a l’oceà. L’estrella mediàtica de Telecinco, Ana Rosa Quintana, hi ha volgut dir la seva i, evidentment, l’ha fet grossa.

“Sí, igual que ahora tenemos nueve, y están todas activas, puede de repente una cesar, puede aparecer otra en otro lugar. El magma va a intentar salir por donde puede, y las bocas es por donde salen”, deia Rosemary Alker, una experta convidada al programa.

El que no s’esperava ningú és la pregunta absurda que faria Quintana: ”¿Y siempre hacia el mar?”. La seva resposta encara va ser prou educada: “Hombre, claro, al bajar por la ladera… O sea, al ser una isla siempre termina en el mar. Tarde o temprano”.

2 pensaments en “Ana Rosa Quintana la fa grossa amb el volcà de La Palma

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.