
La Isla de las Tentaciones
Greus amenaces de mort a la Isla de las Tentaciones
Bela Saleem és una de les concursants del reality de moda a Espanya. Es diu ‘La Última Tentación’ i s’emet per Telecinco. Darrerament ha rebut amenaces de mort per fer-se un petó i embolicar-se amb un tal Isaac. La resta de participants no li ho perdonen. Tot en la línia de Telecinco.
“Isaac se reencontró con Bela en ‘La última tentación’, con quien ya había tenido algo antes de, supuestamente, iniciar una relación seria con Lucía. Entre ellos la química ha sido evidente así que una noche se dejaron llevar y acabaron besándose”, publiquen a la web, que estan consternats pel que ha passat.
Aquest gest de Bela va indignar molt a Lucía, la nòvia d’Isaac que, pobra, ho està passant molt malament: “He aprendido que no voy a perder la salud por un hombre. ¿Me duele? Sí. ¿Me importa? Una mierda. Aquí se han retratado dos personas. Primero él porque es quien estaba conmigo y segundo ella porque venía con maldad desde el principio. Me siento decepcionada. El dolor que yo sentí cuando Manuel me lo hizo no lo siento ahora. Si no me he muerto por Manuel en su día, no me voy a morir ahora. No quiero saber más nada de esa persona. No quiero verle ni para despedirme. Ya no es mi pareja y no se lo tengo ni que comunicar”.
Bela ha explicat que ha rebut amenaces molt greus, fins i tot de mort. Per això ha comunicat que ha decidit trencar amb tots els canals de comunicació. Veurem si la Fiscalia acaba investigant aquests fets tan greus.
