Amenaça d’un jutjat a l’Ajuntament de Sant Cugat pels llaços grocs

Comparteix la notícia

La jutgessa dona cinc dies a l’Ajuntament de Sant Cugat per retirar qualsevol cartell en favor dels presos

L'Alcaldessa de Sant Cugat

L'Alcaldessa de Sant Cugat

Comparteix la notícia

La jutgessa dona cinc dies a l’Ajuntament de Sant Cugat per retirar qualsevol cartell en favor dels presos

La jutgessa del Contenciós Administratiu número 10 de Barcelona ha donat cinc dies a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès perquè retiri qualsevol cartell en favor dels presos polítics i llaços grocs de les dependències municipals. És la segona sentència en aquest sentit, després que el consistori canviés una pancarta de grans dimensions amb un llaç groc per aquests cartells més petits penjats per dins de les finestres quan va rebre la primera sentència.

El grup municipal de Ciutadans va tornar a denunciar el fet i ara el Contenciós li ha donat la raó.

Alhora considera que la substitució d’un element pels altres és “una voluntat deliberada i d’explícita mala fe de no executar una resolució judicial”.

Davant d’aquesta situació, la magistrada reitera que cal eliminar de la façana consistorial qualsevol element que faci referència als presos polítics i als llaços grocs i alerta l’alcaldessa de la vila, la republicana Mireia Ingla, que si no ho fa la multarà amb 500 euros setmanals del patrimoni personal.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.