Reapareix Alicia Sánchez Camacho per fer la pilota a Ayuso i Feijóo

Comparteix la notícia

Sánchez Camacho està “convençuda” que Ayuso i Feijóo “es complementen molt i faran molt bon equip”

Reapareix Alicia Sánchez-Camacho per fer la pilota a Ayuso i Feijóo

Ayuso

Comparteix la notícia

Sánchez Camacho està “convençuda” que Ayuso i Feijóo “es complementen molt i faran molt bon equip”

L’expresidenta del PPC i actual diputada de l’Assemblea de Madrid, Alícia Sánchez-Camacho, ha assegurat en una entrevista a Catalunya Ràdio que està “convençuda” que Alberto Núñez Feijóo i Isabel Díaz Ayuso “es complementen molt i faran molt bon equip”.

“Ayuso és una líder amb molt present i futur i farà un equip extraordinari amb Feijóo”, ha afegit. L’exalcalde de Badalona, Xavier García Albiol, també a Catalunya Ràdio, ha defensat l’”experiència” del president de la Xunta de Galícia, i ha admès que a Catalunya el PP “és un partit amb dificultats i amb falta de musculatura”. En aquest sentit, ha assegurat que al país “hi ha moltes persones” que pensen com el PP, però que no han sigut “capaços d’atreure-les”.

Sánchez-Camacho també ha dit que espera que Feijóo “aconsegueixi tornar a unificar el partit després d’una situació dura i lamentable” i ha assegurat que és “el millor candidat” del PP i que del Congrés sortiran “preparats per tornar al govern d’Espanya”. D’altra banda, l’expresidenta del PPC, en ser preguntada per possibles pactes de Feijóo amb Vox, ha defensat el model de la Comunitat de Madrid, en què “tenen el suport de Vox, però es defensa el programa del PP”.

Altres exdirigents del PPC, com Aleix Vidal-Quadras, Alberto Fernández Díaz i Daniel Sirera, també a El Matí de Catalunya Ràdio, han defensat el lideratge i l’experiència de Núñez Feijóo. Vidal-Quadras ha assegurat que Feijóo “aportarà una pacificació interna, ordre i sentit comú” al projecte del PP. “Feijóo és un home pudent i que sempre ha posat l’accent en la gestió més que en la ideologia, i tindrà una presència al partit que serà tranquil·la i sensata”, ha afegit.

Per la seva banda, Alberto Fernández Díaz ha dit que Feijóo “aportarà seny” i ha assegurat que és “una persona molt rigorosa i amb experiència i sap perfectament el que és governar”. En ser preguntat per la convivència entre el president gallec i la presidenta madrilenya, Fernández Díaz ha dit que “es complementaran perfectament tot i que són dos perfils molt diferents”. Altrament, Daniel Sirera ha destacat que “la gestió és la seva principal senya d’identitat”.

1 pensa en “Reapareix Alicia Sánchez Camacho per fer la pilota a Ayuso i Feijóo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.