
Bones notícies per a Alice Campello, dona d'Álvaro Morata, després de ser ingressada a la UCI FOTO - Europa Press
Alice Campello abandona la UCI i abraça per fi la seva filla recent nascuda, Bella
Aquest dimarts Álvaro Morata anunciava a través de les seves xarxes socials el naixement del seu quart fill amb Alice Campello, una nena anomenada Bella que va arribar al món el 9 de gener a la madrilenya Clínica de Navarra. Tot i això, la felicitat d’aquest moment únic es veia enfosquida per l’ingrés de la model italiana a l’UCI després de patir complicacions al part.
I hores després ha estat de nou el futbolista el que ha compartit la millor de les notícies: Alice es recupera a passos de gegant, ha abandonat la Unitat de Cures Intensives i ja es troba en planta amb la seva filla recent nascuda, a qui ha abraçat com el mateix Morata ha mostrat emocionat a Instagram. Una imatge en què la italiana, amb rostre cansat, mira embadalida la petita Bella, i amb què el davanter ha confessat una vegada més com està d’enamorat i la lliçó de fortalesa que la seva dona li ha donat els últims dies, “els pitjors de la meva vida” com ha admès.
“Hola a tots! @alicecampello ja ha sortit de l’UCI i és a l’habitació molt millor i recuperant-se amb Bella. Encara estic assimilant tot el que ha passat” ha escrit, dedicant unes precioses paraules a la mare dels seus fills: “Gràcies Alice per donar-me una vegada més una lliçó. Ets sens dubte una lluitadora i un exemple per a mi. Han estat sens dubte els pitjors dies de la meva vida, però sóc afortunat de tenir-t’hi”.
“Ets el millor que m’ha passat i la meva vida sense tu no tindria cap sentit” ha afegit, abans d’agrair al personal mèdic el seu afecte, la seva delicadesa i el seu tracte en aquests tràngols que, afortunadament, ha quedat en un ensurt.