Cop d’efecte d’Aldi a Catalunya amb l’obertura d’aquest nou establiment

Comparteix la notícia

És el supermercat número 60 de la cadena d’alimentació Aldi a la província de Barcelona

Cop d'efecte d'Aldi a Catalunya amb l'obertura d'aquest nou establiment

Cop d'efecte d'Aldi a Catalunya amb l'obertura d'aquest nou establiment

Comparteix la notícia

És el supermercat número 60 de la cadena d’alimentació Aldi a la província de Barcelona

ALDI reafirma la seva presència a Catalunya amb la inauguració d’un nou supermercat al municipi de Vilanova i la Geltrú, el número 60 de la companyia a la província de Barcelona. Situat al carrer Molí de Vent, 1, el nou establiment compta amb una sala de vendes de prop de 1.100 m² i un equip de 18 col·laboradors i col·laboradores. En aquesta nova botiga, els vilanovins i vilanovines podran gaudir de prop de 2.000 productes nacionals i locals al preu més baix possible, a més d’ofertes setmanals i quinzenals en una varietat d’articles.

“Estem molt feliços d’inaugurar el nostre segon supermercat ALDI a Vilanova i la Geltrú amb el qual acostem als veïns i veïnes la nostra opció de compra completa basada en el descompte i els preus baixos“, ha destacat Jordi Filiberto, responsable d’Expansió d’ALDI en la zona. “Amb aquesta obertura també reafirmem el nostre compromís per Catalunya, territori estratègic dins dels nostres plans d’expansió i on volem continuar creixent a un ritme sostingut en els pròxims mesos i anys”, ha afegit.

També ha assistit a l’acte d’inauguració d’aquest dimecres l’alcalde de Vilanova i la Geltrú, Juan Luis Ruiz Gómez, i la quarta tinenta d’alcaldia i regidora de l’àrea de Projecció de Ciutat; Capitalitat i Universitat; Empresa i Economia Social, Anna Ribera i Cos. Durant la seva intervenció, Ruiz ha agraït “l’aposta d’ALDI per Vilanova i la Geltrú amb aquest nou supermercat al municipi i el seu compromís pel producte de proximitat i del territori nacional”.

Amb la nova obertura a Vilanova i la Geltrú, ALDI manté el seu creixement sostingut a Catalunya, on preveu inaugurar una altra botiga més aquest estiu. Concretament, la cadena de supermercats té previst obrir el seu primer establiment en el municipi de Calella (Barcelona) a l’agost. Aquestes inauguracions se sumen a la que va tenir lloc el mes de febrer passat en la localitat del Masnou (Barcelona). En total, ALDI compta actualment amb 89 supermercats a Catalunya.

Preus rebaixats al nou ALDI de Vilanova i la Geltrú

ALDI posa a l’abast dels veïns de Vilanova i la Geltrú un assortiment complet de prop de 2.000 productes a preus baixos, un 86% de marca pròpia i més d’un 80% d’origen nacional. Per a oferir vies d’estalvi als seus clients, la cadena de supermercats revisa periòdicament els seus preus i processos i estableix relacions de confiança i a llarg termini amb un nombre reduït de proveïdors locals, també de Catalunya. Tot això permet a ALDI oferir un assortiment amb poques referències i de marca pròpia, que es complementa amb ofertes i promocions puntuals en categories bàsiques.

Amb motiu de la seva obertura, ALDI ofereix en la nova botiga a Vilanova i la Geltrú prop de 30 ofertes en productes bàsics i frescos, a més dels seus preus baixos habituals. La companyia aplica des d’aquest dimecres descomptes de més del 30% per a facilitar vies d’estalvi als seus clients d’aquest municipi del Garraf. Entre aquestes promocions, ALDI ofereix productes regionals, com el vi negre bota DOP Montsant® (4,99 euros), el formatge fresc mató (1,39 euros), la llonganissa de pagès (3,75 euros) i l’escalivada (2,79 euros).

El compromís d’ALDI per la sostenibilitat i l’eficiència a les seves botigues

La nova botiga d’ALDI a Vilanova i la Geltrú estarà oberta al públic de dilluns a dissabte de 9:00h a 21:30h i els diumenges de 9:00h a 15:00h. En el marc del seu compromís amb l’eficiència energètica, aquest supermercat disposa de plaques solars, d’il·luminació LED i ha estat equipat amb domòtica per a evitar pèrdues de gènere per avaries i millorar el funcionament de la il·luminació i la climatització. La nova botiga també incorpora CO com a gas refrigerant, una alternativa més sostenible i eficient que altres opcions disponibles en el mercat. L’aparcament d’aquest supermercat té 65 places, dues d’elles amb punts de recàrrega per a cotxes elèctrics.

ALDI també s’expandeix a Extremadura i Andalusia aquest estiu

Durant aquest estiu, ALDI donarà impuls al seu creixement al país i obrirà quatre noves botigues entre juliol i agost. A més de les obertures a Catalunya, la companyia té previst inaugurar la seva primera botiga a Villanueva de la Serena (Badajoz) el 19 de juliol i, setmanes més tard, continuar ampliant la seva presència a la ciutat d’Almeria. Aquestes inauguracions formen part del pla d’expansió de la companyia per a aquest 2023, amb el qual espera obrir prop de 50 establiments a Espanya.

El creixement d’ALDI aquest 2023 es veurà marcat, especialment, per l’arribada de la companyia a la ciutat autònoma de Melilla i la inauguració de noves botigues a Galícia, Balears, Canàries i Astúries. La resta d’obertures es dividirà, principalment, entre zones estratègiques per a la companyia, on continuarà consolidant la seva presència: la Comunitat de Madrid, Catalunya, Andalusia i la Comunitat Valenciana, que concentraran gairebé la meitat del creixement previst en 2023.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.