
Albiol parla clar sobre ERC
Recuperen un discurs antic d’Albiol sobre ERC
Xavier Garcia Albiol és un polític del Partido Popular molt conegut a Catalunya arran del seu pas pel Parlament, per l’alcaldia de Badalona i també a com a regidor de l’oposició d’aquesta ciutat. Tot i ser d’un partit que no aconsegueix grans majories a casa nostra i durant molt de tems només ha tingut una alcaldia (Pontons).
Ara, a més d’aquesta, també té Gimenells i Badalona. L’actual alcalde té molts seguidors a la seva ciutat. Gent que assegura votar-lo a les eleccions municipals i optar per altres formacions als comicis autonòmics i estatals. Aquest vídeo no és actual. És antic. Des de la distància política que separa l’independentisme i el dirigent popular, està molt encertat en les seves paraules.
La ridiculització cap a ERC és històrica. L’exdiputat del Parlament els demanava que no s’arroguessin per un plat de llenties, per unes engrunes miserables o per un brou d’espines de peix que els pogués donar el PSC. Els recordava que són un partit amb molta història i que això els seus votants no s’ho mereixen.
És un discurs plenament vigent avui dia. Fa anys que ERC està agafant el rol de l’antiga Convergència i Unió de Jordi Pujol i Josep Antoni Durant Lleida. És un partit pactista que ofereix el suport a Madrid a canvi de poca cosa. Els seus votants no s’ho mereixen. Els catalans menys.
1 pensa en “VÍDEO: El dia que Albiol va humiliar ERC per la seva submissió davant del PSOE”