
Albert Donaire, CxR
Albert Donaire parla clar sobre l’actitud d’ERC
Aquest cap de setmana s’han celebrat les eleccions de representants del Consell per la República. Un total de 121 persones han estat les escollides amb una majoria de dones. Més de 22.000 inscrits han fet efectiu el seu dret a vot. Els representants s’han escollit en dues urnes diferents. Una per als carrecs electes (Carles Puigdemont ha estat el més votat seguit de Clara Ponsatí, Toni Comín i Lluís Puig) i l’altra per a persones sense càrrec polític.
En aquest darrer cas el vot ha estat per territoris. Hi ha representants del Principat, les Illes, País Valencià, la Catalunya Nord, Unió Europea i resta del món. A les comarques gironines el candidat més votat ha estat Albert Donaire. L’agent dels Mossos d’Esquadra ha valorat el resultat destacant l’estratègia d’ERC, els seus càrrecs i les majorettes com Eduard Cabús, que han criticat durament el procés electoral.
Donaire creu que ERC ha deixat de banda el món independentista i ara està centrat en quedar bé amb el PSOE i acordar uns pressupostos fake a canvi de Netflix en català. Una concessió, la de la llei de l’audiovisual, que és falsa. El PSOE ja estava disposat a acceptar les condicions catalanes però dient que no fa veure que cedeix alguna cosa en la negociació. I Rufián i companyia s’ho han empassat… o s’ho han volgut empassar.
Hi ha molta critica avui d’un color polític “independentista” concret contra el Consell per la República i les eleccions celebrades.
— ᗩlbertDM ||*||🏴🏳️🌈🏴 (@albertdmcat) November 1, 2021
És clar. És més important perdre de vista el món independentista per aprovar uns pressupostos al repressor a canvi de res. I fer 100 anys més!
Molts usuaris de Twitter coincideixen amb Donaire i destaquen l’enganyifa dels pressupostos. Aquest comentari n’és només un exemple: “Uns pressupostos amb increment de la despesa militar, finançament encobert dels borbons, partides per pagar clavegueram i guerra contra independentistes…”
Un altre tuitaire destacava que persones d’ERC que s’han presentat han sortit escollides. Un dels exemples és Joan Puig, ex diputat al Congreso i actualment editor del diari digital La República: “Els pocs independentistes de pedra picada i no rendicionistes que queden a ERCi que s’han presentat a les eleccions han sortit escollits. Això és els que els pica a la direcció mésella i autonomista del partit”.
1 pensa en “Albert Donaire destapa l’estratègia d’ERC contra el Consell per la República”