L’intercanvi que proposa l’Ajax d’Amsterdam i que acabaria amb Nicolás Tagliafico al Barça

Comparteix la notícia

L’Ajax d’Amsterdam no descarta ara la sortida de Tagliafico

Els jugadors que l'Ajax vendrà aquest estiu per fer caixa: Preus prohibitius per al Barça

L'Ajax d'Amsterdam proposa aquest intercanvi al FC Barcelona

Comparteix la notícia

L’Ajax d’Amsterdam no descarta ara la sortida de Tagliafico

Nicolás Tagliafico és un jugador de l’Ajax d’Amsterdam que agrada molt a Xavi Hernàndez i al FC Barcelona. Juga de lateral esquerre, té 26 anys i és la figura perfecta per substituir Jordi Alba, que aquesta temporada està demostrant que s’ha fet gran, que no corre igual que abans i que els davanters li roben la cartera a cada partit. Fa unes setmanes, amb el mercat d’hivern tancat, l’Ajax va descartar la seva sortida perquè demanava uns diners que el Barça no volia (no podia) pagar.

Ara, amb la segona volta començada, els neerlandesos sí que s’avindrien a deixar sortir el jugador argentí però proposen un intercanvi, que no és gens dolent pels interessos del FC Barcelona. Demanen Sergiño Dest, que precisament va ser fitxat d’aquest equip i no està tenint gaire participació en el joc de Xavi Hernàndez. L’arribada de Dani Alves li ha restat protagonisme a la banda.

L’Ajax d’Amsterdam pensa que Dest és la persona perfecta per substituir Noussair Mazraoui, que abandonarà l’equip a final de temporada, perquè no renovarà el seu contracte. És per això que busquen un lateral dret amb el nivell adequat per substituir el marroquí. A Sergiño Dest el coneixen bé i el nord-americà coneix bé la Eredivisie, de manera que l’acord seria senzill.

Dest acaba contracte l’any 2025 i té un valor de mercat, segons Transfermarkt, de 18 milions d’euros. No és un jugador titular i Xavi el fa servir com a suplent. Tot i això, l’entrenador terrassenc no s’oposaria a una sortida, sigui a través d’una venda o a través d’un intercanvi, si la quantitat de diners que arriba és bona o el jugador intercanviat millora les seves prestacions. En el cas de Tagliafico no hi hauria dubte. Agrada al tècnic, que considera que el seu estil de joc s’adapta a l’ADN Barça.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.