Agressió sexual a les festes de Vilafranca

Comparteix la notícia

Denuncien una agressió sexual durant la Festa Major de Vilafranca del Penedès

Assassinat a trets un home a Tordera

Els Mossos d'Esquadra investiguen una xarxa dedicada al narcotràfic a la presó de Brians 2

Comparteix la notícia

Denuncien una agressió sexual durant la Festa Major de Vilafranca del Penedès

Una noia ha denunciat haver estat víctima d’una agressió masclista la matinada d’aquest dilluns a Vilafranca del Penedès, durant la Festa Major.

Els fets han ocorregut al voltant de les 00.30 h a la zona esportiva, a l’exterior del recinte on s’estava celebrant un concert, segons ha informat l’Ajuntament.

Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per presumpta agressió sexual i han activat el protocol d’assistència, seguiment i investigació. Arran dels fets, l’organització de la Festa Major ha interromput el concert i ha llegit un manifest de rebuig.

L’Ajuntament ha activat el protocol per a l’abordatge de les agressions sexistes i lgtbifòbiques en espais públics i festius, ha condemnat l’agressió i ha mostrat el suport a la víctima.

1 pensa en “Agressió sexual a les festes de Vilafranca

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.