Adeyemi s’allunya del Barça: Els motius

Comparteix la notícia

Adeyemi és un dels extrems de la llista de futuribles del Barça

Karim Adeyemi

Karim Adeyemi

Comparteix la notícia

Adeyemi és un dels extrems de la llista de futuribles del Barça

L’arribada de Xavi Hernàndez a la banqueta del Barça i la plaga de lesions que pateix el club català ha obligat a la directiva a fer moviments a la plantilla abans del què es tenia pensat. Es donava per fet que a l’estiu hi haurà una autèntica revolució però alguns canvis arribaran abans, al mercat d’hivern. El Barça ja ha incorporat Dani Alves i el brasiler podrà debutar el 2 de Gener al camp del Mallorca. Durant aquest mes de Gener arribaran dos jugadors més: un davanter centre (Cavani amb gairebé tota seguretat) i un extrem (possiblement Ferran Torres).

Però no és fàcil ja que per uns motius o altres, el Barça està tenint problemes per arribar a acords amb clubs o jugadors. En el cas de Ferran Torres, l’acord amb el jugador és total ja que el valencià no té minuts amb Guardiola i sap que a Barcelona jugarà i podrà continuar creixent com a jugador. En altres casos el problema és amb el jugador. És el cas de Karim Adeyemi, del Red Bull Salzburg. El F.C.Barcelona vol intentar el fitxatge a l’estiu i el fitxatge es podrà tancar per un preu d’uns 40 milions d’euros.

Inicialment l’arribada de Xavi a la banqueta del Barça havia engrescat Adeyemi però tot ha canviat. Adeyemi té por de no tenir gaire protagonisme al Barça, un fet que el perjudicaria de cara a ser convocat per l’Eurocopa 2024 amb la selecció alemanya. En aquest sentit, el Borussia Dortmund té tots els números per ser el nou equip d’Adeyemi ja que allà si li garanteixen ser titular indiscutible.

Sigui com sigui, el Barça haurà d’incorporar extrems. Si finalment marxa Dembélé, l’entrenador només podrà comptar amb Ansu Fati i Abde. Xavi vol 5 extrems. Per tant, en cas que finalment arribi Ferran Torres en faran falta dos mes. Si Adeyemi falla, la secretaria tècnica del club català ja ha pensat en altres alternatives. Bryan Gil, Ziyech, Adama Traoré i Cherki són els preferits.

1 pensa en “Adeyemi s’allunya del Barça: Els motius

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.