[VÍDEO]: Demanen el vot per Ada Colau en un concert del Pride organitzat per l’Ajuntament de Barcelona

Comparteix la notícia

Ada Colau es l’estrella d’un acte pagat pels barcelonins on es demana el vot per ella

L'Ajuntament de Barcelona tanca un parc infantil perquè està ple de rates

Ada Colau contracte un grup que demana el vot per ella

Comparteix la notícia

Ada Colau es l’estrella d’un acte pagat pels barcelonins on es demana el vot per ella

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, aquella que va dir durant el seu primer mandat que no es tornaria a presentar i ho va fer i que ho tornarà a fer una tercera vegada, continua llençant els diners dels contribuents. Després de modificar l’estètica de la ciutat, fer illes, complicar la circulació i separar els carrers dels carrils bicis amb elements perillosos, ha contractat (amb diners públics) un grup musical que ha demanat el vot pels Comuns.

Va ser durant el concert del Pride, que va ser organitzat per l’Ajuntament. Sota l’excusa d’una causa compartida (justa i necessària) Ada Colau va organitzar un acte electoral. Sembla que allò que sempre pregona que l’Ajuntament és de tots i que no només governa pels seus votants, només són paraules. Les paraules es van fer virals i van fer enfadar molt els partidaris de l’oposició, que es pregunten quant diners ha costat aquest míting.

El vídeo es va fer viral a xarxes socials i ha causat molt malestar. A part de ser poc ètic i immoral, podria implicar un delicte de malversació de fonts públics que la Fiscalia hauria d’investigar. És clar que Pedro Sánchez, company de Gobierno a Madrid, ja va fer saber en una entrevista a Radio Nacional de España que la Fiscalia era controlada des de l’executiu i que gràcies a ell faria venir el President Carles Puigdemont, perquè fos jutjat i empresonat.

El President encara continua exiliat a Bèlgica, lluny de la repressió espanyola, però les sospites van deixar de ser sospites: la Fiscalia és una institució de l’Estado que és dominada i controlada pel Gobierno.

El comentari denunciant aquesta actuació va tenir moltes reaccions i els barcelonins i les barcelonines van demanar més control dels comptes de l’Ajuntament.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.