
Ada Colau contracte un grup que demana el vot per ella
Ada Colau insisteix en exigir una investigació pels fets de Melilla: “No es pot mirar cap a una altra banda”
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha tornat a demanar al govern espanyol que investigui què va passar divendres passat en la frontera entre el Marroc i Melilla. “No hi poden haver mots de primera i morts de segona”, ha dit Colau.
L’alcaldessa ha afirmat que si s’haguessin produït desenes de morts en una manifestació a Barcelona o Madrid tothom estaria escandalitzat i demanant explicacions i investigacions.
Així, ha dit que es tracta de la frontera espanyola i europea i ha alertat el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, que “no es pot mirar cap a una altra banda”.
L’alcaldessa ha tornat a retreure al president les seves paraules divendres passat i ha dit que l’actuació de la policia “no es pot considerar ni bona ni exemplar”.