
Ambulància
Hi ha dos carrils tallats en sentit sud i retencions en un tram de 13 quilòmetres després de l’accident
El conductor d’un turisme ha mort en xocar contra una furgoneta que s’havia aturat a l’AP-7 a Sant Cugat del Vallès per assistir un vehicle avariat. Segons informa el Servei Català de Trànsit, per causes que encara s’estan investigant, el turisme ha envestit la furgoneta.
A conseqüència de l’accident, el conductor del turisme ha mort i l’acompanyant ha sigut excarcerada i traslladada en estat greu a l’Hospital Taulí de Sabadell. Pel que fa a la furgoneta, hi havia dos ocupants, un ha resultat ferit lleu i l’altre il·lès.
El sinistre mortal ha tingut lloc a l’altura del punt quilomètric 158, en sentit sud, i els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 17.07 h. Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, set dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre unitats del SEM.
Quant a l’afectació viària, hi ha 2 carrils tallats en sentit sud i retencions en un tram de 13 quilòmetres.
Amb aquest xoc, són 35 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
1 pensa en “Tragèdia mortal en un accident de trànsit a Sant Cugat del Vallès”