Tragèdia mortal en un accident de patinet elèctric a Sant Pere de Ribes

Comparteix la notícia

Mor un home de 38 anys després de caure d’un patinet elèctric a Sant Pere de Ribes

Tragèdia mortal en un accident a la ronda de Dalt

Ambulància

Comparteix la notícia

Mor un home de 38 anys després de caure d’un patinet elèctric a Sant Pere de Ribes

Un home de 38 anys ha mort després de caure d’un patinet elèctric a Sant Pere de Ribes aquest dissabte al migdia, segons ha informat l’ajuntament de la localitat.

L’incident s’ha produït al carrer Eduard Maristany. L’home duia un objecte entre les cames que hauria relliscat, fet que ha provocat que caigués i es donés un cop al cap mortal contra la vorera.

Tot i haver estat auxiliat ràpidament per dos professionals sanitaris que es trobaven a la zona, la mort ha estat “gairebé instantània”. Dos efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) s’han desplaçat al lloc dels fets, però no han pogut fer res per salvar-li la vida.

El consistori ha lamentat l’accident mortal d’un dels seus veïns i ha enviat “condol i escalf” a la família i amics.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.