
Tragèdia mortal en un accident de trànsit a Esplugues de Llobregat
Nou accident de trànsit a Catalunya, les víctimes mortals de 2022 augmenten a 154
Un motorista va morir aquest dissabte en un accident de trànsit a la carretera B-23 a l’altura d’Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat). La víctima és un home de 24 anys i veí de Sant Cugat del Vallès. Segons ha informat el Servei Català del Trànsit, els Mossos van rebre l’avís a dos quarts de dotze del matí de dissabte.
Per causes que s’estan investigant, un motorista va patir una caiguda a la via i el conductor i únic ocupant va morir com a conseqüència de l’accident. Amb aquesta ja són 154 les víctimes mortals en accident de trànsit aquest any a les carreteres catalanes.
A l’accident s’hi van desplaçar dues patrulles dels Mossos d’Esquadra i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va activar el suport psicològic per als familiars.