
Ambulància
Un conductor mor i un altre queda ferit en un xoc frontal a Torrent, al Baix Empordà
Un conductor ha mort aquest diumenge i un altre ha quedat ferit aquest diumenge en un xoc frontal a Torrent, al Baix Empordà. El sinistre ha passat pels volts de les set del matí a la C-66.
Per causes que s’investiguen, un dels vehicles ha envaït l’altre carril i ha provocat l’accident a la zona coneguda com els revolts de Torrent.
El conductor mort circulava en direcció a Palafrugell i el ferit lleu, que ha estat traslladat a l’hospital, ho feia en direcció a la Bisbal d’Empordà.
Fins a la zona s’hi han desplaçat diverses dotacions dels Mossos d’Esquadra, dels Bombers i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Els Mossos han fet la prova d’alcoholèmia i drogues al conductor que ha quedat ferit.
7 pensaments en “Tragèdia mortal en un accident al Baix Empordà”