Tragèdia mortal en un accident a Vilademuls

Comparteix la notícia

Mor el conductor d’un vehicle que circulava en direcció contrària per la N-II a Vilademuls

Tragèdia mortal en un accident a la ronda de Dalt

Ambulància

Comparteix la notícia

Mor el conductor d’un vehicle que circulava en direcció contrària per la N-II a Vilademuls

El conductor d’un vehicle que circulava en direcció contrària a l’N-II a l’altura de Vilademuls (Pla de l’Estany) ha mort aquest dissabte després de topar amb un altre turisme.

El conductor d’aquest segon vehicle ha resultat ferit i ha estat traslladat a l’Hospital Josep Trueta de Girona. Segons ha informat el Servei Català del Trànsit, els Mossos han rebut l’avís quan faltaven pocs minuts per a dos quarts de tres de la tarda.

S’investiga el motiu pel qual en conductor circulava contra direcció en el moment del sinistre. Amb aquesta, ja són 73 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.

El sinistre ha obligat a tallar la via en sentit Girona.

S’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.