Doble tragèdia mortal en un accident a Moià

Comparteix la notícia

Dues persones moren en un xoc frontal a l’N-141C a Moià

Tragèdia mortal en un accident a la ronda de Dalt

Ambulància

Comparteix la notícia

Dues persones moren en un xoc frontal a l’N-141C a Moià

Dues persones han mort aquest dissabte al matí en un xoc frontal a la carretera N-141C a Moià, al quilòmetre 21. Per causes que encara s’estan investigant, sobre les 11.23 hores dos turismes han xocat i han mort dos dels ocupants d’un dels vehicles i una altra persona ha resultat ferida molt greu.

Els difunts són una veïna de Castellterçol (Moianès) de 29 anys, C.G.P., i d’un home de 19 anys, F.C.M., veí de Múrcia. Del segon vehicle, hi hagut un persona ferida menys greu. Ambdós ferits han estat traslladats a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell.

L’accident ha obligat a activar cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

La carretera ha estat tallada fins a les 16.00 hores. Un total de 47 les persones han mort en accidents de trànsit a les carreteres catalanes aquest any.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.