
Ambulància
El conductor del vehicle pesant ha resultat il·lès en l’accident de Cervelló
Un motorista ha mort aquest dimecres a la tarda en veure’s involucrat en un xoc entre el vehicle que conduïa i un camió, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
Els fets han tingut lloc cap a un quart de cinc al punt quilomètric 4 de la B-24, a l’altura de Cervelló (Baix Llobregat) en sentit Tarragona. El conductor del camió ha resultat il·lès.
Amb aquesta víctima, són 66 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, 24 de les quals són motoristes, informa l’SCT.
Arran de la incidència, s’han activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
1 pensa en “Tragèdia mortal en un accident a Cervelló entre una moto i un camió”