Tragèdia mortal en un accident a Castellet i la Gornal

Comparteix la notícia

A conseqüència de l’accident només hi ha obert un carril en sentit sud i es registren aturades de fins a un quilòmetre

Tragèdia mortal en un accident a la ronda de Dalt

Ambulància

Comparteix la notícia

A conseqüència de l’accident només hi ha obert un carril en sentit sud i es registren aturades de fins a un quilòmetre

Un home ha mort aquesta matinada en ser atropellat per un camió a l’AP-7 a Castellet i la Gornal (Alt Penedès). Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís cap a les 4.28 hores, informant d’un accident al punt quilomètric 207 de la citada autopista.

Per causes que s’estan investigant, un camió ha atropellat mortalment un vianant, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Arran de la incidència s’han activat 12 patrulles dels Mossos, dues dotacions de Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Només hi ha un carril obert en sentit sud a la zona del sinistre, amb aturades de fins a un quilòmetre.

Amb aquesta, ja són 67 les víctimes mortals en accident de trànsit aquest any.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.