
Barça
El Barça busca reforços a cost 0 pel mig del camp
El centre del camp del Barça ha canviat moltíssim en els darrers anys. Una zona on durant molt temps el Barça va ser, de llarg, el millor equip del món. Busquets, Xavi i Iniesta. No cal dir gaire res més. Ells tres i suplents de luxe com Keita distribuien el joc del Barça perquè altres cracks com Messi, Villa, Neymar i tants d’altres que van passar pel Camp Nou en aquell gloriós Barça rematessin i fessin els gols.
Una vegada van marxar Xavi i Iniesta, el Barça no ha acabat de trobar la fòrmula. S’ha provat amb Arthur, Rakitic, de Jong i malgrat que alguns d’ells han tingut un rendiment acceptable, res ha estat el mateix. Ara, però, hi ha un bri d’esperança amb Pedri, Nico i Gavi. Els tres joves jugadors són present i futur del mig del camp del Barça i si continuen progressant es pot somiar novament a tenir un equip gran i capaç de fer un joc vistós lluitant per totes les competicions.
Aquesta seguretat provoca que el Barça es pugui plantejar vendes. Una de les opcions és Frenkie de Jong. El F.C.Barcelona podria aconseguir 70 o 80 milions d’euros per reforçar altres posicions. Ara bé, amb Pedri, Nico i Gavi (i Riki Puig si Xavi el recupera per la causa) no n’hi ha prou i més si finalment marxen Sergio Busquets i Sergi Roberto. En aquest sentit el Barça es planteja cessions o fitxatges a cost 0.
En aquest sentit en els darrers dies han aparegut tres noms. El primer és el de Ndomélé, que ja fa temps que interessa al Barça. Al Tottenham juga poc i totes les parts veurien amb bons ulls una cessió ja al mateix mes de gener. En una situació similar hi hauria Denis Zakaria i Boubacar Kamara. Tots dos acaben contracte al mes de juny i si no arriben cedits al gener podrien arribar a cost 0 a l’estiu.
Són 3 noms que se sumen al ja conegut de Paul Pogba. El francès no renovarà el seu contracte amb l’United però té molts pretendents. No serà fàcil però Laporta treballa amb Mino Raiola perquè també arribi. Solucions imaginatives per moments difícils renovant l’equip amb cessions o fitxatges a cost 0 mentre es fa caixa per poder intentar el fitxatge de jugadors de primer nivell com Haaland, Jules Koundé o Dani Olmo.