
A gastar: 1 de cada 3 vol una tele nova per mirar el Mundial de Qatar FOTO - Europa Press
Els espanyols continuen gastant sense control malgrat que la crisi és imminent… però el Mundial és prioritari per molts
Un de cada tres aficionats a l’Estado español es planteja comprar una tele nova per viure l’esdeveniment futbolístic internacional més seguit, que canviarà els nostres plans d’oci perquè es disputarà per primera vegada a la tardor-hivern, del 20 de novembre al 18 de desembre, a Qatar, segons un estudi de la plataforma de venda ‘online’ AliExpress.
Aquest estudi d’AliExpress revela que, malgrat l’atípic de les dates i els horaris, l’imminent gran esdeveniment del futbol tindrà un seguiment majoritari per part dels espanyols i que aquesta vegada serà el més ‘casolà’ que es recorda.
El 68% dels consultats afirmen que ho veurà a casa, a la seva pròpia oa la d’algun familiar o conegut, cosa que implica que molts destinaran part del seu pressupost dedicat a compres en articles relacionats amb la competició. Entre els articles més demanats regna la tecnologia. Gairebé un 32% manifesta que comprar-se una televisió nova, amb els últims avenços en connectivitat i qualitat de visualització, seria la seva adquisició ‘fetiche’ per veure la competició esportiva més esperada, que ja és a tocar.
Altres prioritzen altres accessoris, com barres de so i altres gadgets que els permetin maximitzar l’experiència de gaudir del futbol des de casa. Tot i això, gairebé la meitat dels consumidors que es plantegen fer compres pensen a adquirir accessoris d’animació com samarretes, bufandes i, entre altres articles, pilotes de futbol.