Publicitat
Dijous 04 de juny de 2020
POLÍTICA SOCIETAT ESPORTS ECONOMIA EDITORIAL
POLÍTICA - 03/03/2019 09:47 / Redacció
La dona d'un Piolín envia aquesta vergonyosa carta a Gerard Piqué
El digital espanyolista Crónica Global publica una carta, que suposadament una lectora envia al jugador del FC Barcelona, Gerard Piqué, arran de les seves recents declaracions, posicionant-se a favor de la llibertat dels presos polítics i criticant amb duresa un procés judicial que considera injust i parcial, amb polítics innocents a la presó.
Les paraules, tal com vam VEURE AQUI les va pronunciar després d'acabar el partit de Copa del Borbó al Santiago Bernabéu i en què els blaugranes es van classificar per la final. Uns comentaris que van fer esclatar l'espanyolada, que tal com us vam EXPLICAR AQUI el van insultar de manera barroera. Fet que va provocar que, tal com vam VEURE AQUI, després del partit de Lliga, Piqué es tornés a ratificar en aquest sentiment. 


"Querido Gerard Piqué: creo que aún no eres consciente del poder de tus palabras y de tus lágrimas. No pensaste que perteneces al gremio de los futbolistas, que por suerte o por desgracia, son seguidos e imitados por mayores y niños. Efectivamente, como decías llorando en tus declaraciones, las imágenes hablan por sí solas. Igual que las imágenes hablaron solas aquel 29 de Mayo de 1991 en Vic, en Cataluña, tu tierra Gerard. Y la mía, porque Cataluña también es mía, no se te olvide.

La próxima vez, antes de llorar por la independencia de una tierra tan tuya como mía, llora por los que perdieron su vida en manos de unos independentistas amigos de tu amigo. Ese día, independentistas cuyo portavoz ahora es amigo de tus amigos y que se pasea por tus calles como un héroe, mataron a muchos inocentes; entre ellos a 5 niños. Niños como los tuyos, como tus hijos, y como lo eras tú en aquellos días Gerard. Con tus 4 añitos podías haber sido uno de esos inocentes. Me hubiera gustado verte llorar por ellos también. Sus papás 'fueron culpables' de sus muertes sólo por ser guardias civiles señalados por alguien. Como tú los señalaste en tus declaraciones. Como alguien señaló un 8 de Diciembre de 1990 a 6 policias en Sabadell. Tu tierra Gerard, y la mía, no se te olvide. ¿Sabes a dónde iba su furgoneta? a un campo de fútbol. Igual que tú haces a diario. Por eso me hubiera gustado verte llorar por ellos también".
Paraules clau: PIQUÉ
COMPARTEIX:          
Publicitat
SOCIETAT
04/06/2020 19:24
Aquest és el percentatge de catalans que han generat anticossos del coronavirus a l'últim estudi
POLÍTICA
04/06/2020 19:24
La justícia dóna una mala notícia a l'espanyolisme que volia empresonar aquests activistes indepes
POLÍTICA
04/06/2020 17:31
La Delegada del Govern a l'Alt Pirineu es manifesta contra un projecte del propi govern

POLÍTICA
04/06/2020 16:52
Un diputat valent d'ERC trenca la disciplina de vot i es decanta contra l'estat d'alarma
POLÍTICA
04/06/2020 16:38
Clatellot espectacular d'un diputat de Junts x Catalunya a Gabriel Rufián pels seus atacs al President Pujol
POLÍTICA
04/06/2020 14:47
Jugada bruta de Meritxell Batet contra Mireia Vehí
Publicitat
Publicitat
Publicitat
Subscriu-te al butlletí
Nom
E-mail
Publicitat
Publicitat



XCatalunya.cat
Qui som Contacte Avís legal Política de Privacitat i Protecció de Dades Política de cookies Empreses compromeses amb Catalunya Voltar X Catalunya Viles i Ciutats x Catalunya Municipals 2019 Servei Declaració de la Renda amb pagament a la Hisenda Catalana
© Copyright xcatalunya.cat · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Amb la col·laboració de: