VÍDEO URGENT Arrimadas: "Las penas se quedan cortas ante los golpistas que rompen familias"
La líder de Ciutadans a Catalunya, Inés Arrimadas, ha acusat aquest divendres el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, d’haver fet una “trucada de gracia” a l’Advocacia de l’estat per garantir-se el suport dels partits independentistes als pressupostos.
Segons Arrimadas, el fet que l’Advocacia finalment descarti l’acusació per rebel•lió es deu a un “comodí de la trucada” utilitzat per Sánchez per guanyar-se la complicitat del PDeCAT i ERC al Congrés dels Diputats.
“Molts espanyols veiem amb tristesa com es confirma la sospita que Sánchez està disposat a fer qualsevol cosa per ser un quart d’hora més a la Moncloa, fins i tot donar privilegis i beneficiar a aquells que han trencat famílies a Catalunya”, ha etzibat en una compareixença de premsa des de Jerez de la Frontera (Andalusia).