El Cercle Català de Negocis passa a l’acció amb aquesta nova campanya
Enguany el Cercle Català de Negocis (CCN) compleix 10 anys, una dècada centrada en generar arguments polítics i econòmics de gran valor a favor de la independència de Catalunya. Ara, davant els fets del darrer any, els empresaris s’han conjurat a passar a l’acció amb una campanya molt ambiciosa.
Albert Pont, president del Cercle Català de Negocis. ACN
En aquest sentit, el Cercle vol esdevenir un actor “molt més combatiu” a favor de la independència. És a dir, la patronal de les empreses catalanes vol passar de la teoria a la pràctica: “Passem dels arguments als fets”, expliquen en el seu darrer comunicat.
Els dos principals fronts d’actuació se centren en l’àmbit econòmic i en el Dret Internacional amb la voluntat de crear “els instruments que ens han de permetre desconnectar la nostra economia de l’Estat espanyol”. El Cercle vol ser fidel i posar en valor “l’aclaparador suport social a la independència demostrat en reiterades ocasions”.
Tot i que sempre han fet confiança als representants polítics, no amaguen la seva “perplexitat davant els darrers moviments” i aposten perquè sigui la societat civil qui lideri el futur polític del país. En aquest sentit, han engegat una nova campanya que vol ajudar a les empreses del país, als nous projectes i també treballarà colze a colze amb el Consell de la República, oferint el talent, serveis i assessorament, així com accions de pressió en l’àmbit internacional.
Projectar la Marca Catalunya, alliberar els peatges, promoure un consum responsable o crear els instruments per pagar els impostos a la Hisenda Catalana, són algunes de les iniciatives que volen aplicar en els propers dos anys, aquí teniu l’informe amb tots els detalls.